7 secrete ale Network Marketing-ului.

13 ianuarie 2010

7 Lucruri esentiale pe care ar trebui sa le stii inainte de a te alatura unei companii te tip Network Marketing

Inainte de a te alatura unei companii de vanzari directe ar trebui sa faci ceva cercetari si sa va puneti cateva inrebari. Raspunsurile la acestea te-ar putea ajuta sa iei o decizie in cunostinta de cauza.

1. Are oare aceasta companie un produs unic care sa fie in mare cautare?

Trebuie sa recunoastem deschis ca sunt o multime de companii MLM care ne ofera tot felul de produse existente deja pe piata. Fiecare dintre ele ne spune ca produsul lor este mai bun, mai competitiv si mai eficient decat al concurentei. "Marele avantaj al produsului nostru este faptul ca prin simpla lui consumare facem volum de vanzare si ne putem mari veniturile. Important nu este produsul in sine ci ceea ce ne poate oferi el daca reusim sa plasam suficient de multe unitati fie prin vanzarea directa, fie prin intermediul retelei pe care o cream"

2. Exista oare un plan de compensare motivant?

"Pentru fiecare xx numar de produse comercializate veti obtine yy% reducere la urmatoarea achizitie a produsului. In plus puteti castiga pana la 150-200$/luna la un volum de vanzari de x zeci de unitati". De obicei e vorba de un volum suficient de mare de vanzari fie directe, fie prin intermediul distribuitorilor recrutati pentru a reusi sa castigi ceva palpabil din aceasta afacere.

3. Exista posibilitatea castigarii unui venit rezidual?

Cele mai multe companii de tip Network Marketing ofera intr-adevar un venit rezidual dupa un efort depus. "Daca reusesti sa aduci in sistem 2000-3000-5000 sau chiar 10000 de persoane, te vei putea bucura de un venit rezidual de 500$ pe care il poti transmite mai departe copiilor si/sau nepotilor tai." Cati oare reusesc sa aduca in sistem 1000 de persoane? Dar 5000? Vei ajunge oare sa te bucuri de acel venit rezidual promis? Raspunde-ti tu insuti la aceasta intrebare.

4. Sistemul de marketing.

Sa presupunem ca ai intrat in sistem si ai recrutat mai multe persoane, poti oare sa-i inveti tu insuti pe toti ce trebuie sa faca pentru a avea acelasi succes? Pentru aceasta este nevoie de un sistem care sa-i invete pe fiecare membru nou intrat ce are de facut. Sistemul trebuie sa fie duplicabil pentru a avea sansa de dezvoltare continua. Numai atunci cand si ultimul intrat in sistem are sansa de a invata, de a-i copia pe lideri, numai atunci afacerea se poate dezvolta.

5. Are compania o extindere globala?

Cu cat mai dezvoltata este o companie Multilevel Marketing sau Network Marketing pe piata mondiala cu atat mai multe sanse de succes. Inseamna ca produsele ei sunt bune pentru toti oamenii indiferent de sex, rasa, sistem politic sau religie. Cu cat mai multe tari, cu cat mai multa populatie poate avea acces la produse, cu atat este mai mare potentialul companiei si cu atat este mai mare potentiala piata de desfacere.

6. Cine sunt liderii companiei?

Acesta este din nou un aspect foarte important. Daca liderii companiei sunt oameni integri carora le pasa de ceilalti membri, ii ajuta sa se dezvolte pentru a avea si acestia succes; daca le pasa de problemele altora si nu se gandesc doar la propria reusita, atunci compania are sansa de dezvoltare prin duplicare si prin preluarea celor mai bune calitati ale liderilor si transmiterea lor mai departe.

7. Ce da compania inapoi societatii?

Intr-o companie de tip Network Marketing trebuie sa existe o retea de sprijin si training. Fiecare membru al retelei are nevoie de sprijin, de motivare, de invatare de aptitudini care sa-l ajute in lucrul cu oamenii. Retelele Network Marketing lucreaza cu oameni si nu cu produse. Pentu aceasta este nevoie de rabdare si de anumite calitati care se deprind cu timpul. Fara un training corespunzator reteaua nu are un viitor pe termen lung.

0 comments:

Trimiteți un comentariu