Viral Marketing - Nefolosirea acestui principiu ti-ar putea omori afacerea ta de tip MLM

4 decembrie 2009

Creativitatea in Business Marketing

Aceasta este o virtute de care trebuie sa dispuna un site pentru a conduce cursa in competitia nemiloasa a afacerilor de tip MLM. Cu toata competitia si rivalitatea ce ne inconjoara, orice metoda de marketing trebuie sa fie implementata si utilizata.

Nu conteaza daca aveti un produs criminal sau un website conceput fantastic, daca oamenii nu stiu ca existi, nu conteaza si de fapt, nu vei creste niciodata. Mai mult de atat, MLM-ul tau s-ar putea sa-si gaseasca sfarsitul.

Desi exista atat de multe metode si scheme utilizate de atat de multe site-uri de e-commerce in ziua de azi, exista totusi unele care te pot ajuta cu un stimulent suplimentar in ratingul de popularitate. Unul dintre acestea este asa-numitul Viral Marketing.

In timp ce termenul Viral poate crea confuzia legata de prezenta unui virus, (un cuvant atat de mult temut de majoritatea utilizatorilor de calculatoare) aceasta nu este ceea ce pare a fi. In fapt, nu utilizezi un virus pentru raspandirea afacerii tale pe internet, ci acesta s-ar putea chiar sa te omoare. Cu totii suntem  suprasaturati de aceste pop up-uri si de spyware.

O privire generala asupra Viral Marketing pentru afacerea ta pe internet.

Viral Marketing, cunoscut deasemenea si sub numele de Viral Advertising, este o tehnica de marketing folosita pentru a sensibiliza publicul fata de un produs sau o companie. Se folosesc diverse forme de mass-media cu scopul de a ajunge la public fara a promova produsul in sine, marsand pe alte forme de dependenta care ar putea face o persoana sa devina interesata sau amuzata de sentimenul sau ideea respectiva, impreuna cu cu produsul sau compania in acelasi timp.

Intr-un cuvant, companiile marseaza pe ideea ca din moment ce publicul place un concept mass-media, il vor transmite mai departe prietenilor si familiei. Se sponsorizeaza anumite aplicatii media, cum ar fi un joc flash "misto", un video captivant, o poveste amuzanta si altele, pe care cineva le-ar putea pasa mai departe cu brand-ul sai logo-ul companiei sau descrierea produsului sau orice alt continut menit sa contribuie la promovarea companiei MLM sau a produselor acesteia.

Viral Marketing a devenit un mijloc popular de publicitate si marketing deoarece costurile sunt relativ scazute. Pentru a evita sa fie etichetate drept mail-uri spam, viral marketing mizeaza pe dorinta persoanelor de a pasa produsul mai departe de la om la om. Daca o persoana vede ca expeditor numele cuiva cunoscut, nu va bloca mail-ul, ci il va deschide.

Multe companii ofera stimulente, cum ar fi reducerile de pret si rabaturile atunci cand acestea contribuie la raspandirea lor "virala". Ei se bazeaza pe numarul de destinatari pe care ii genereaza o persoana prin viral marketing in determinarea cantitatii sau a numarului de stimulente care pot fi atribuite acestora.

Utilizarea Viral Marketing in avantajul tau in afacerea ta MLM.

Avantajul principal si cel mai important al marketingului viral este acela ca veti obtine o multime de publicitate si o sensibilizare a opiniei publice cu privire la MLM-ul dumneavoastra. Trebuie sa generezi un flux de trafic care sunt potentialii tai clienti. Cu un pic de ingeniozitate si imaginatie, plus unele stimulente sau premii, poti ajunge la un numar considerabil de persoane si iti poti enunta existenta.

Cele mai multe situri si companii incearca sa se alinieze la eficacitatea Viral Marketing-ului si al Publicitatii. Nefolosirea lor ar putea impiedica dezvoltara afacerii tale MLM. Impreuna cu alte sisteme si metode in promovarea sitului tau, cum ar fi Search Engine Optimization si altele, Viral Marketing  va poate propulsa cu usurinta in jocul ratingului.

Viral Marketing ar putea fi o modalitate mascata de a face ca publicul sa afle despre tine si afacerea ta MLM.
Il poti utiliza pentru a insoti campania ta publicitara. Viral Marketing are deasemenea un cost scazut si a nu investi in acesta poate fi considerat o sinucidere in afaceri. Ai nevoie doar de o idee ingenioasa, de un joc patimas, de o poveste amuzanta. Genereaza un zvon. Multe filme sunt promovate prin utilizarea de scandaluri sau zvonuri pentru a le face mai populare.

Multe companii mari au utilizat Viral Marketing si au inregistrat mai multe povesti de succes cu el. Un exemplu clasic este Hotmail-ul de la Microsoft. Ei au fost prima mare companie care au utilizat sistemul si acesta a facut minuni pentru ei.

Acum este randul tau sa folosesti Viral Marketing care sa faca minuni pentru tine si pentru afacerea ta MLM. Actioneaza acum si profita de avantajele pe care Viral Marketing-ul ti-l ofera tie si imaginii tale de intreprinzator.

0 comments:

Trimiteți un comentariu